1 Ekim 2009 Perşembe

Hiç Sevmedim izle

Hiç Sevmedim Şarkı Sözleri


Hiç sevmedim kimseyi senin kadar
Yüregim yanmadı hiç bu kadar
Çok yalnızım
Seninle bir yarım yok
Söylemeden olmaz
Ben sana aşıgım, ben sana aşıgım
Eger elindeyse ne olur çal kapımı
Eger yüregindeysem ne olur sil göz yaşımı

Sen bilmezsin alırım haberini
Yollara küsmüşsün hissettinmi gittigimi
Buralar cehennem oldu inan bana
Yanıp kavrulsamda seninle güzel ankara
Güneşimiz bu aşk yakar yüreğimizi
Perde olmuş gözlerimize göremeyiz hiç birşeyi

Benim karahaberim senindir
Eğer leyla'n ölmüş derseler gelme sakın istanbul'a
Bulamazsın ki beni buralarda
Bir bulut ol git ankara'ya
Yağ istediğin kadar toprağıma
Ben bizim bahçede olacağım
Tam siyah kordonlu saatin yanında
O zaman bensiz dünyaya istediğin kadar bağırabilirsin
Sensiz bu dünyayı sevmiyorum, sevmiyorum, sevmiyorum
Ama şimdi ne olursun gel
Leyla'n hayatta ve istanbul da
Nefes almakta bir gün zor gelecek miydi bana

Tek hayalim hissettiğim şu son nefeslerimi seninle alıp
Vermek
Ben sana aşığım



Söyleyen : Neslihan


Hiç Sevmedim dinle


Neslihan tarafından dinlediğimiz Hiç Sevmedim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hiç Sevmedim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Neslihan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: