24 Ekim 2009 Cumartesi

Hep Sen izle

Hep Sen Şarkı Sözleri


Yüzyıllar geçti üstünden
Bilmiyorum sorma neden
Her zaman hiç değişmeyen
Gene sen gene sn gene sen

Ellerim ufukta
Gözlerim yolda
Şimdi çok uzaklarda
Ölüyüm bilsen bilsen

Zormu gülüm bu kadar çok zor mu?
Herşey ne kadar çok zor
Bana sor bana sor bana sor

Yüzyıllar geçti üstünden
Bilmiiyorum sorma neden
Her zaman hiç değişmeyen
Gene sen gene sen gene sen

Asırlar geçti üstünden
Bilmiyorum sorma neden
Her zaman hiç değişmeyen
Gene sen gene sen gene sen

Ellerim ufukta
Gözlerim yolda
Senden çok uzaklarda
Ölüyüm bilsen bilsen


Söyleyen : Kıraç


Hep Sen dinle


Kıraç tarafından dinlediğimiz Hep Sen video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hep Sen isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kıraç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: