4 Ekim 2009 Pazar

Hıçkırmalısın izle

Hıçkırmalısın Şarkı Sözleri


Ayrılık kalbine inmiş olmalı
Gece uykulardan sıçramalısın
Gözlerin herkese beni sormalı
Bu defa kendini suçlamalısın

Hani başkasıyla avunacaktın
Beni üç beş günde unatacaktın
Sen benim yanımda yazdın sıcaktın
Kıştasın hasrete sarılmalısın

Kaçma acısınlar bu son haline
Cesaretin yok dönüp gelmeye
Bundan sonra çekilip bir köşeye
Sessiz ağlamak yok hıçkırmalısın

Hani başkasıyla avunacaktın
Beni üç beş günde unatacaktın
Sen benim yanımda yazdın sıcaktın
Kıştasın hasrete sarılmalısın



Söyleyen : Yonca Lodi


Hıçkırmalısın dinle


Yonca Lodi tarafından dinlediğimiz Hıçkırmalısın video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Hıçkırmalısın isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yonca Lodi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: