15 Ekim 2009 Perşembe

Güle Güle izle

Güle Güle Şarkı Sözleri


Güle güle

Seni sevdim bir gül diye
Neden düşürdün beni dile
Aşkımıza yaptın hile
Unut beni git güle güle

Soldun artık sen gönlümde
Anma Adım bir gün bile
Beni seven var diye diye
Avut gönlün git güle güle

Seni sevdim eller aldı
Deli gönlüm yaralandı
Demek sevgin hep yalandı
Sevme beni git güle güle

Soldun artık sen gönlümde
Anma Adım bir gün bile
Beni seven var diye diye
Avut gönlün git güle güle

Söz-müzik : yusuf savaş
Seslendiren: yusuf savaş



Söyleyen : Yusuf Savaş


Güle Güle dinle


Yusuf Savaş tarafından dinlediğimiz Güle Güle video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Güle Güle isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yusuf Savaş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: