18 Ekim 2009 Pazar

Götür Beni Gittiğin Yere izle

Götür Beni Gittiğin Yere Şarkı Sözleri


Bu ask boyle bitemez
Birakma terketme beni
Atma beni olumlere
Atma beni zulumlere
Gotur Beni Gittigin Yere...

Ben sensiz nefes alamam
Buralarda Hic duramam
Tek basina Yanliz Kalamam
Senin Kokunu Ozlerim
Hep Yollarini Gozlerim
Gotur Beni Gittigin Yere...

Askindir beni yasatan
Beni hayata baglayan
Atma beni olumlere
Atma beni zulumlere
Gotur Beni Gittigin Yere...

Söyleyen : Emrah


Götür Beni Gittiğin Yere dinle


Emrah tarafından dinlediğimiz Götür Beni Gittiğin Yere video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Götür Beni Gittiğin Yere isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Emrah klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: