8 Ekim 2009 Perşembe

Git İşine izle

Git İşine Şarkı Sözleri



Gel demiyorum ben bile bile
Kal demiyorum hadi sana güle güle

Git git işine yüzüne bakmam düşme peşime
Nasıl inandım bir kere kandım
Aldanırım sanma iki kere

Ah ölmelimiyim sana sonunda dönmelimiyim
Sözümü tuttum seni unuttum
Geriye dönmem ben delimiyim

Gel demiyorum ben bile bile
Kal demiyorum hadi sana güle güle

Git git git işine yüzüne bakmam düşme peşime
Nasıl inandım bir kere kandım
Aldanırım sanma iki kere

Ah ah ölmelimiyim sana sonunda dönmelimiyim
Sözümü tuttum seni unuttum
Geriye dönmem ben delimiyim





Söyleyen : Petek Dinçöz


Git İşine dinle


Petek Dinçöz tarafından dinlediğimiz Git İşine video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Git İşine isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Petek Dinçöz klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: