15 Ekim 2009 Perşembe

Gel Neredeysen izle

Gel Neredeysen Şarkı Sözleri


Yerimde olmak istemezdin
Düsün nasil üzüldügümü
İcim kan agliyorken
Herkeze güclü gibi göründügümü

Yerimde olmak istemezdin
Düsün nasil üzüldügümü
İcim kan agliyorken
Herkeze mutlu gibi göründügümü

Ben aglarken sen mutlu olabilecek misin
Uyuyabilecekmisin ellerin koynunda
Hicbir ser yok hicbir iz yok bizden
Unutabilecek misin gercekten

Gel neredeysen gel yapamiyorum
Gel aynada kendime bakamiyorum
Gel neredeysen gel yapamiyorum
Gel aynada kendime bakamiyorum



Söyleyen : Ebru Yaşar


Gel Neredeysen dinle


Ebru Yaşar tarafından dinlediğimiz Gel Neredeysen video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Gel Neredeysen isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ebru Yaşar klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: