5 Ekim 2009 Pazartesi

Geceler izle

Geceler Şarkı Sözleri


Bu sevdanin sonu gelmez sana vedaa ediyorum
Yeni bir sevgili buldum deligibi seviyorum
Dindi gözlerimde yasim tusus asim dertsiz basim
Dindi gözkerimde yasim tusus asim dertsiz basim
Bundan boyle arkadasim geceler geceler geceler
Sirdasim oldu geceler yoldasim oldu geceler

Çilesi yok cefasi yok
Senin gibi aldatmiyor. kaprisiyok gururu yok
Beni hergün alatmiyor hich tasam yok ask tan yana yasiyorum
Kana kana unutturdu seni bana geceler geceler geceler
Sirdasim oldu gecelea yoldasim oldu geceler sirdasim oldu
Geceler geceler



Söyleyen : Bülent Ersoy


Geceler dinle


Bülent Ersoy tarafından dinlediğimiz Geceler video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Geceler isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Bülent Ersoy klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: