17 Ekim 2009 Cumartesi

Elimde Değil izle

Elimde Değil Şarkı Sözleri


Bir senin gözler beni anlar; elimde değil
Görür görmez deliren ihtiyaçlar; elimde değil
Düşerken son bir kez yalana; benimsin benim
Yalansan yalanı severim elimde değil

Gitme nolur gitme, itirazlar elimde değil
Yalnızım, yalnızız, yalnızlıklar elimde değil
Düşerken son bir kez yalana benimsin benim
Yalansan;yalanı severim elimde değil

Yüzü suyu hürmetine bir gel aşkım
Içimde bir rüzgar essin
Bu gece doldum, bu gece taştım
Adını yüzüme söylersin

Gel kollarıma hadi gel aşkım
Içimde bir rüzgar essin
Gecene doldum, gecene taştım
Güzelsin ah güzelsin

Gözlerinden sızan karanlıklar umrumda değil
Ne şimdi ne sonra ne boşluklar umrumda değil
Düşerken son bir kez yalana benimsin benim
Yalansan yalanı severim elimde değil

Dizime başını düşür uyu
Saçlarım yüzünde gezsin
Geceler uzun geceler boyu
Ben yorgun sen güzelsin

Dizime başını düşür uyu
Korkular içimden aksın gitsin
Geceler uzun geceler boyu
Ben yorgun sen güzelsin



Söyleyen : Vega


Elimde Değil dinle


Vega tarafından dinlediğimiz Elimde Değil video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Elimde Değil isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Vega klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: