18 Ekim 2009 Pazar

Doyamadım izle

Doyamadım Şarkı Sözleri


Seni öpmeye koklamaya doyamdım )
Biri geldi aldı elimden soramadım )
Buna karşı gelinmez biliyorum )
Göz göre göre buna boyun eğiyorum )

Seni öpmeye koklamaya doyamadım ) nakarat
Biri geldi aldı elimden soramadım )
Buna karşı gelinmez biliyorum )
Göz göre göre buna teslim oluyorum )

Aşk bu imkansızdır her zaman
Kalmaz bilirsin dünya sana
Duyulmaz sesin duyulmaz aşktan ibaret
Söz verdin sen benimdin niye yoksun yar

Seni öpmeye koklamaya doyamdım
Biri geldi aldı elimden soramadım
Buna karşı gelinmez biliyorum
Göz göre göre buna boyun eğiyorum

Seni öpmeye koklamaya doyamadım
Biri geldi aldı elimden soramadım
Buna karşı gelinmez biliyorum
Göz göre göre buna teslim oluyorum

Aşk bu imkansızdır her zaman
Kalmaz bilirsin dünya sana
Duyulmaz sesin duyulmaz bundan ibaret
Söz verdin sen benimdin niye gittin yar

Nakarat


Söyleyen : Deniz Seki


Doyamadım dinle


Deniz Seki tarafından dinlediğimiz Doyamadım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Doyamadım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Deniz Seki klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: