2 Ekim 2009 Cuma

Dön Diyemedim izle

Dön Diyemedim Şarkı Sözleri


Dön diyemedim

Başta kolay değildi çekindim çok zor oldu söyleyemedim
Sonra unuttum neden yaptığım hataları döndüremedim
Kırgın değilim kendim seçtim aslında yalnızlığımı
Sevdim ben olmayı seninle sensizliğimle
Dargın değilim kaldığım uzak diyarların kıyılarında
Sevdim ben olmayı seninle sensizliğimle
Sebepsiz tuttum kendimi senden
İnkar ettim sarıldım yalnızlığıma
Sonra yıkıldım neden ben sana dön diyemedim

Ferhat göçer


Söyleyen : Ferhat Göçer


Dön Diyemedim dinle


Ferhat Göçer tarafından dinlediğimiz Dön Diyemedim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dön Diyemedim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferhat Göçer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: