7 Ekim 2009 Çarşamba

Dili Ballım izle

Dili Ballım Şarkı Sözleri


Huyu çıkası civanım
Dilli ballım
Dere tepe geçtim
Ah kayboldum ovada
Dudağımı bulamadım nasıl öptün
Düşüyor omuzlarımdan aklım
Aşk üzeri çek bi kara sevda
Sen bana yar ol
Ben öleceğim uğruna
Sorma bitecek mi bu deli rüya
Bağladım canımı
Dilek ağacım aç hadi...hadi

Ocağı yakacağım
Suyu ısıtacağım
Tanyeri ağarırken
Seni kapatacağım
Adını alacağım
Çatlasın elalem

Tenimi boyadı aşk-ı muhabbet
Usul usul öpüşelim
Bitsin bu eziyet
Seferin ödül olacak duru sehre
Sakınacak hal yok ki dilimde

Söz-Müzik: Yıldız Tilbe

Söyleyen : Yıldız Tilbe


Dili Ballım dinle


Yıldız Tilbe tarafından dinlediğimiz Dili Ballım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dili Ballım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yıldız Tilbe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: