16 Ekim 2009 Cuma

Dağlar Dağlar izle

Dağlar Dağlar Şarkı Sözleri


Dağlar dağlar dağlar
Seni gördüm oralarda
Dağlar dağlar dağlar
Seni öptüm buralarda

Günleri, ayları, yılları saydık biz kavuşamadık aman
Koçları, kuzuları, tarlayı sattık başlık parası aman
Babası da vermez kapıya dayandım vay
Kaçıramadım da kızına da yandım vay

Dağlar dağlar dağlar
Seni gördüm oralarda
Dağlar dağlar dağlar
Seni öptüm buralarda

Günleri, ayları, yılları saydık biz kavuşamadık aman
Koçları, kuzuları, tarlayı sattık başlık parası aman
Babası da vermez kapıya dayandım vay
Kaçıramadım da kızına da yandım vay

Dağlar dağlar dağlar
Seni gördüm oralarda
Dağlar dağlar dağlar
Seni öptüm buralarda
(x5)
Şuralarda, oralarda vay


Söyleyen : Duman


Dağlar Dağlar dinle


Duman tarafından dinlediğimiz Dağlar Dağlar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Dağlar Dağlar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Duman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: