18 Ekim 2009 Pazar

Canımı Veririm izle

Canımı Veririm Şarkı Sözleri


Beni böyle bir başına
Yalnızca bırakma
Sensiz hiç olmuyor
Olmayacak anla

Kapında köleyim
Uğrunda öleyim
İste bu canımı
Sana ben vereyim

Yapamam katlanamam
Acına dayanamam
Sensiz hiç olmuyor
Yaşarım anlatamam

Canına canımı ben veririm
Bunu sen bil yar
Uğruna ölürüm delilik ederim
Sözümden dönmem yar
Silahı çekerim vururum giderim
Başkasına seni vermem yar
Sen benimsin bunu bil
Dünya ne yazar

Beni böyle bir başına
Yalnızca bırakma
Sensiz hiç olmuyor
Olmayacak anla
Darbeler yesemde değil yar umrumda
Bırakmam
Kapında köleyim
Uğrunda öleyim
İste bu canımı
Sana ben vereyim
Senle ben mutluyum
Sensizi neyleyim
Bırakmam

Canına canımı ben veririm
Bunu sen bil yar
Uğruna ölürüm delilik ederim
Sözümden dönmem yar
Silahı çekerim vururum giderim
Başkasına seni vermem yar
Sen benimsin bunu bil
Dünya ne yazar

Susan dilimin sözü
Yanan kalbimin sesisin
Soluksuz bedenimin nefesi
Görmeyen gözümün rengisin
Olurda bir gün ölürsem
Şunu bil
Tabutun içinde ben
Bedenimin üstünde kefen
Benim içimdede sen olacaksın
Bitanem sen sen

Canına canımı ben veririm
Bunu sen bil yar
Uğruna ölürüm delilik ederim
Sözümden dönmem yar
Silahı çekerim vururum giderim
Başkasına seni vermem yar
Sen benimsin bunu bil
Dünya ne yazar



Söyleyen : Cankan


Canımı Veririm dinle


Cankan tarafından dinlediğimiz Canımı Veririm video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Canımı Veririm isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cankan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: