12 Ekim 2009 Pazartesi

Bu Su Hiç Durmaz izle

Bu Su Hiç Durmaz Şarkı Sözleri


Kar gibi örttün üstünü, içinde tüm çiçekler
Birer birer titrediler
Uykusuzlugundan belli, kafanda birikintiler
Teker teker döküldüler

Sen hep kendine önlemler aldin
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz
Bu su hiç durmaz

Yasamak dopdoluydu akan pinarlar gibi
Inanmayanlar beklediler
Umutlarini borç verdin, cebinde hiç kalmadi
Dostlarin anlamadilar

Sen hep kendine önlemler aldin
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz
Bu su hiç durmaz

Nar gibi güzelligin gizliydi vereceklerin fazlaydi
İnsanlar inanmadilar
Sustun sustun konusmadin, sonra kaçtin arkana bakmadan
Insanlar sasirdilar

Sen hep kendine önlemler aldin
Ben kendime yasaklar koydum
Önümüzde barajlar var
Bu su hiç durmaz
Bu su hiç durmaz



Söyleyen : Bülent Ortaçgil


Bu Su Hiç Durmaz dinle


Bülent Ortaçgil tarafından dinlediğimiz Bu Su Hiç Durmaz video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bu Su Hiç Durmaz isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Bülent Ortaçgil klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: