12 Ekim 2009 Pazartesi

Bu Sahilde izle

Bu Sahilde Şarkı Sözleri


Yoksun sen yanımda bu sahil bahçesinde
Arıyorum her yerde duvardaki resimlerde
Sen kendi dünyanda pembe düşlerinde
Bense bu sahilin en ıssız köşesinde

Bu sahilde bu sahilde arıyorum bu sahilde
Bu limanda bu limanda bekliyorum bu limanda

Geçmiyor günler bitmez geceler
Gönlüm seni özler dilim heceler

Aşkının ateşi söndü kalbimde
Solmuş bir yaprağım şimdi bahçende
Alamadım aşkımı verdiğim o yerde
Affetsemde seni ben aşkım döndü gazele

Bu sahilde bu sahilde arıyorum bu sahilde
Bu limanda bu limanda bekliyorum bu limanda

Geçmiyor günler bitmez geceler
Gönlüm seni özler dilim heceler



Söyleyen : Ebru Yaşar


Bu Sahilde dinle


Ebru Yaşar tarafından dinlediğimiz Bu Sahilde video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bu Sahilde isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ebru Yaşar klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: