17 Ekim 2009 Cumartesi

Boomerang izle

Boomerang Şarkı Sözleri


Yok yalvarma çok geç kaldın
Uğraşamam senle ay bunaldım
Ayıptır ağlama erkeksin ya
Koçum üzülme sen kader utansın
Az mı ağladım az mı üzüldüm
Bak son güldüm ama iyi güldüm
Ben savdım sıramı şimdi sen sürün
Başı bozuk sende defterini dürdüm
Çökme üstüme kabus gibi
Anan zelzelede doğurmuş seni
Buzdan elli sevgi cahili
Şeytan soyu geri dur geri
Fırlatıp attım işte geri döndün
Kürkçü dükkanına tilki misali
Hani özgürdün bir kuş gibi
Uç uç böcek saldım seni


Söyleyen : Yonca Evcimik


Boomerang dinle


Yonca Evcimik tarafından dinlediğimiz Boomerang video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Boomerang isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yonca Evcimik klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: