6 Ekim 2009 Salı

Bir Zaman Hatası izle

Bir Zaman Hatası Şarkı Sözleri


Ah
Bir zaman hatası anladım
Yanlış yerde yanlış bir kadın
Sevgilim farkındaydım

İstediğin gibi olamazdım
Affet ne olursun
Üzülme hemen unutursun
Gitmek zorundaydım

Kendimi bıraksam da ruhum kaçar
Bu gönül divane her aşka
Ah konar geçer

Valizim dolu yine aşklarla anılarla
Yola çıktım sonsuz ayrılıklarla
Öyle bir yalnızlık ki yıllar yoruldu
Acılar pişmanlıklar ve ben yollarda



Söyleyen : Aşkın Nur Yengi


Bir Zaman Hatası dinle


Aşkın Nur Yengi tarafından dinlediğimiz Bir Zaman Hatası video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Zaman Hatası isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Aşkın Nur Yengi klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: