19 Ekim 2009 Pazartesi

Bir Efsane izle

Bir Efsane Şarkı Sözleri


Odam şimdi sensiz soğuk ve karanlık
Yıldızlar sanki sönmüş ay bize küsmüş
Aklımdan çıkmıyor hiç o güzel sesin
Bir görmek için seni neler vermezdim.

Bir efsaneydi efsaneydi senle beraber olmak
Gözlerinde buluşup ellerine dokunmak
Saatlerce uzanıp hep yanında kalmak
Bir efsane senle beraber olmak

Her yerde bizim şarkımız çalınıyor bak
Neler neler söylüyor bir dinlesen ah
Silmek çok zormuş diyor seni kalbimden
Sessizce ahlıyorum dertten kederden

Bir efsaneydi efsaneydi senle beraber olmak
Gözlerinde buluşup ellerine dokunmak
Saatlerce uzanıp hep yanında kalmak
Bir efsane senle beraber olmak

Seninle yaşarım ben her hatırada
Sana koşarım kapım her çalışında
Neden neden yoksun şimdi yanımda
Alışamadım hala ben yokluğuna

Bir efsaneydi efsaneydi senle beraber olmak
Gözlerinde buluşup ellerine dokunmak
Saatlerce uzanıp hep yanında kalmak
Bir efsane senle beraber olmak

Söyleyen : Hakan Peker


Bir Efsane dinle


Hakan Peker tarafından dinlediğimiz Bir Efsane video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Efsane isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Peker klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: