19 Ekim 2009 Pazartesi

Bir Bildigim Var izle

Bir Bildigim Var Şarkı Sözleri



Sen bir gül yeter güneşim olursun benim

Bir tek söz söylesen canımı alırsın benim

Yıllarca seni cilginca sevdim

Bir gölge gibi peşinden geldim

Sensizdim günlerce

Yalnızdım gecelerde

Yolları bitirdim

Bak kapına geldim

Ayrılamam

Ayrılmam senden

Ayrılamam sevdigim

Vazgecmem senden

Vazgecemem bir bildigim var

Ayrilmam senden

Ayrilamam sevgilim

Vazgecmem senden

Vazgevemem bir bildigim var


Söyleyen : Alex


Bir Bildigim Var dinle


Alex tarafından dinlediğimiz Bir Bildigim Var video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Bildigim Var isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Alex klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: