14 Ekim 2009 Çarşamba

Bir Acayip Adam izle

Bir Acayip Adam Şarkı Sözleri


Suphi benim canım cigerim
Kimse bilmez nereli oldugunu
Susar aksam oldumu
Bir cebinde das kapital
Bir cebinde kenevir tohumu
Fırtınadan arda kalmıs bir teknede tevekkul icinde
Gorkemli sakali ve igreti parkasıyla gizledigi macerasıyla
Bir acaip adam yasardı
Aksamları susardı
Ben konussam kızardı
Cocuktum evden kacmıstım
Gelip ona sıgınmıstım
Bir surgun kasabasıydı
Bir eski zamandı, hazirandı
Kucucuk bir koydu, sıgdı
Burayı kesfeden belki de oydu.
Uzaktan kasabanın ısıkları yanardı
İcim anneyle dolardı, aglardım
Suphi soyle bir goz atardı,
Gizli bir cigara yakardı
Aglardı, sonra barısırdık
Ben flut calardım, cigara sonerdi aglardık

Nerden geldigini bilmezdim,
Kimsesizdi, belki kimliksizdi
Onun macerası onu ilgilendirirdi
Kimseye ilismezdi
Bir seylere kufrederdi hep
Tedirgin bir balık gibi uyurdu
Bazen kaybolurdu
Arardım, yagmurun altında dururdu
Bir kalın kitabı vardı, cebinde dururdu, hergun okurdu
Ben birsey anlamazdım
Kapagını seyreder duymazdım
Sakallı bir resimdi, kimdi, ne kadar mutebessimdi
Sordum bir gun suphi'ye soylediklerini niye anlamıyorum
Diye
Bildiklerini dedi; yuzlestir hayatla ve sınamaktan korkma
Dogru ile yanlısı o zaman ayirdedebilirsin
Ve onu anlarsın
Sonra gulerdi
Gunlerim yuzlerce ayrıntıyı merak etmekle gecerdi
Sonra yine aksam olurdu.
Suphi susardı, ben konussam kızardı
Tekneye martılar konardı
Yuregim suphi'ye yanardı, aglardım.
Suphi denize tukururdu
Gokyuzunu tarardı, aglardı
Sonra barısırdık
Ben flut calardım
Yildiz kayardı, aglardık.

Bir surgun kasabasıydı, bir eski zamandı, hazirandı
Cocuktum, evden kacmıstım, gelip ona sıgınmıstım
Bir gun aksilik oldu
Annem beni buldu
Suphi kacıp kayboldu
Kasaba calkalandı, olay oldu
Ben sustum, kanım dondu
Polisler onu yakaladıgında tekti
Felaketti
Herkes meydanda birikti
Karakoldan iceri girerken sanki magrur bir tufekti
Ansızın donup bana baktı
" anladin mı ? " dedi.
Anladım dedim anladım
Ve o gunden sonra hic bir zaman hic bir yerde
Hic aglamadım...

Söyleyen : Yusuf Hayaloğlu


Bir Acayip Adam dinle


Yusuf Hayaloğlu tarafından dinlediğimiz Bir Acayip Adam video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Bir Acayip Adam isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yusuf Hayaloğlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: