19 Ekim 2009 Pazartesi

Benim Gibi Sevenler izle

Benim Gibi Sevenler Şarkı Sözleri


Bir duamız vardı Tanrı'dan bizim
Ayrılmasın diye birleşen ellerimiz
Hayaller kurardık gelecek için
Hani ölümsüzdü yüce sevgimiz
Her gecenin sabahında başım yine döner
Getirmiyor seni bana kısa kalıyor geceler
Bir ben miyim diye baktım ki etrafıma
Hepsi doğuştan sarhoş
Benim gibi sevenler sevip sevilmeyenler
Benim gibi sevenler sevip acı çekenler
Bakarsın kesilir sana gelen bu sesim
Şunu bil ki vefasız ismindir son nefesim
Sen acı çekerken sanma ki ben mutluydum
Senden gelen dertlere biterken başlıyordum

Söyleyen : Ferdi Tayfur


Benim Gibi Sevenler dinle


Ferdi Tayfur tarafından dinlediğimiz Benim Gibi Sevenler video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Benim Gibi Sevenler isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ferdi Tayfur klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: