23 Ekim 2009 Cuma

Benim Babam izle

Benim Babam Şarkı Sözleri


Bu adam benim babam, sekiz köşe kasketiyle ) 2
Omuzunda sakosuyla hey )

Cebinde yok parası, bafradır cıgarası
Yüreğindedir yarası
Altı çocuk büyütmüş, bir işci maaşıyla
Bu adam benim babam hey

Ağlama benim babam, ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey
Bir kapıyı kapayan, gene açar babam
Ağlama benim babam hey

Ağlama mazlum babam, ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey
Bir kapıyı kapayan, gene açar babam
Allah büyük babam hey

Bu adam benim babam, derdi dağlardan büyük ) 2
Çaresiz beli bükük hey )

Bir gün olsun gülmemiş, rahat nedir bilmemiş
Gözyaşını silmemiş
Bir lokma ekmek için, kimseye eğilmemiş
Bu adam benim babam hey

Ağlama arslan babam, dert etme naçar babam
Kara gün geçer babam hey
Bir kapıyı kapayan, gene açar babam
Allah büyüktür babam hey

Dert etme naçar babam, aldırma naçar babam
Kara gün geçer babam hey
Bir kapıyı kapayan, gene açar babam
Aldırma benim babam hey

Şiir
Benim babam mert adamdı, mangal gibi yüreği
Yufka gibi kalbi vardı, hayatım boyunca ona özendim
Fedak�rdı ! bir dikili ağacı olmadı belki
Ama kendisi, onuruyla yaşayan koskoca bir çınardı
Üstümde ki kol kanat, sırtımı yasladığım dağ gibiydi
Ben babamın oğluyum, tepeden tırnağa anadoluyum



Söyleyen : Fatih Kısaparmak


Benim Babam dinle


Fatih Kısaparmak tarafından dinlediğimiz Benim Babam video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Benim Babam isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Fatih Kısaparmak klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: