6 Ekim 2009 Salı

Beni Bul Anne izle

Beni Bul Anne Şarkı Sözleri


Dün gece gördüm düsümde
Seni özledim anne
Elin yine ellerimde
Gözlerin aglamakli
Gözyaslarini sildim anne
Camlar düstü yerlere
Elim elim kan icinde
Yanima gel yanima anne
Iki yanimda iki polis
Ellerim kelepcede
Beni bul beni bul anne
Dün gece gördüm düsümde
Seni özledim anne
Gözlerinden akan bendim
Düstüm gögsüne
Söyle canin yandimi anne
Camlar düstü yerlere
Elim elim kan icinde
Yanima gel yanima anne






Söyleyen : Ahmet Kaya


Beni Bul Anne dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Beni Bul Anne video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Beni Bul Anne isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: