16 Ekim 2009 Cuma

Ben Seni Sevmeyi Sevdim izle

Ben Seni Sevmeyi Sevdim Şarkı Sözleri


Dar zamanımda geldin hep bana
Nefesimi tıkayıp durdun
Dar zamanımda koştun hep bana
Allak bullak edip durdun
Dar zamanımda yoktun ki yanımda
Çok yalnızdım dar zamanımda

Ben seni değil seni sevmeyi
Ben seni değil seni özlemeyi sevdim
Gündüz bekledim gece bekledim
Derdime hiç dert eklemedim
Uyandım bekledim yumdum bekledim
Gelmeni değil sevdamı bekledim

Dar zamanımda geldin hep bana
Nefesimi tıkayıp durdun
Dar zamanımda yoktun ki yanımda
Çok yalnızdım dar zamanımda

Ben seni değil seni sevmeyi
Ben seni değil seni beklemeyi sevdim
Gündüz bekledim gece bekledim
Derdime hiç dert eklemedim
Uyandım bekledim yumdum bekledim
Ben seni değil sevdamı bekledim

Hep bildim ki benim sevdam var
Üstüne alınma sana gel diyen mi var

Söyleyen : Zerrin Özer


Ben Seni Sevmeyi Sevdim dinle


Zerrin Özer tarafından dinlediğimiz Ben Seni Sevmeyi Sevdim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ben Seni Sevmeyi Sevdim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Zerrin Özer klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: