20 Ekim 2009 Salı

Balam izle

Balam Şarkı Sözleri


Gel benim tomurcuğum
Gözüm nazar boncuğum
Seni hep sakınırım
Canımcım yavrucuğum

Elleri pamukçuğum
Gözleri yumukçuğum
Korusun mevlam seni
Canımcım yavrucuğum

Gel balam balam balaam
Ben sana neler alam
Gözümün ışığı nuru
Ben sana kurban olam
Gel balam balam balaam
Ben sana neler alam
Gözümün ışığı nuru
Sen gerçek herşey yalan

Gel benim tomurcuğum
Gözüm nazar boncuğum
Seni hep sakınırım
Canımcım yavrucuğum

Elleri pamukçuğum
Gözleri yumukçuğum
Korusun mevlam seni
Canımcım yavrucuğum

Gel balam balam balaam
Ben sana neler alam
Gözümün ışığı nuru
Ben sana kurban olam
Gel balam balam balaam
Ben sana neler alam
Gözümün ışığı nuru
Sen gerçek herşey yalan

Söyleyen : İbrahim Erkal


Balam dinle


İbrahim Erkal tarafından dinlediğimiz Balam video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Balam isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İbrahim Erkal klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: