14 Ekim 2009 Çarşamba

Ayşe izle

Ayşe Şarkı Sözleri


Ayşe ayşe bak şu işe
Ayşe ayşe dur de bu gidişe

Sana beni çekiştirmişler
Seni sevmiyor o demişler
Ayşe
Dedikodular etmişler

Vallahi yalan
Billahi yalan
Seviyorum seni seni
İnanma ayşe

Kır şu inadını canım ayşe
İnadını kır kır kır ayşe
Gel barışalım gülüm ayşe
İnadını kır kır kır ayşe
Sen neymişsin be ayşe
Affet beni dön ayşe

Ayşe ayşe duramıyorum
Senden güzeli göremiyorum
Ayşe ayşe son ver bu işe
Ayşe sensiz yapamıyorum

Bana şaka yaptığını söyle
Yoksa sensiz yaşanmaz ki böyle ayşe
Oynama kalbimle öyle


Söyleyen : Orhan Gencebay


Ayşe dinle


Orhan Gencebay tarafından dinlediğimiz Ayşe video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ayşe isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Orhan Gencebay klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: