23 Ekim 2009 Cuma

Aşkım Aşkım izle

Aşkım Aşkım Şarkı Sözleri


Cennetten çiçek topladım sana
Herkes aşk diye kıvranıp duruyorken
Ben en saf halimi sakladım sana
Sen deneyip deneyip yanılıyorken
Kuruttuğum çiçekler tarih oldu
Derbeder içimde bir ocak var
Kim bilir ne gün söner

Aşkım aşkım diye ağlayacaksın
Başını taşlara hergün vuracaksın
Sesini duyan yokki anlayacaksın
Sen gittin şimdi sıra bende
Ben gittim şimdi sıra sende

Aşkım aşkım diye ağlayacaksın
Başını yastıklara boş koyacaksın
Sesini duyan yokki anlayacaksın
Sen gittin şimdi sıra bende
Ben gittim şimdi sıra sende

Kuruttuğum çiçekler tarih oldu
Derbeder içimde bir ocak var
Kim bilir ne gün söner

Nakarat



Söyleyen : Kenan Doğulu


Aşkım Aşkım dinle


Kenan Doğulu tarafından dinlediğimiz Aşkım Aşkım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşkım Aşkım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Kenan Doğulu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: