15 Ekim 2009 Perşembe

Aşkım Aşkım izle

Aşkım Aşkım Şarkı Sözleri



Bm
Aynı mehtaba bakıp
C Bm
Aynı yıldızı sen de izliyor musun
Bm
Aynı filmi seyredip
C Bm
Aynı sahnede sen de ağlıyor musun
Bm
Aynı kitabı okuyup
C Bm
Aynı satırı sen de çiziyor musun

Em Bm D Bm
Affına sığınıp bi cahillik edip sana sesleniyorum
Em Bm D Bm
Her gece dua edip hayallere dalıp seninle yaşıyorum
Em Bm
Şimdi zamanı geldi sana haykırıyorum
C Am Bm
Uyuyor musun duyuyor musun

Em Bm
Aşkım aşkım
Em Bm
Bu gece kendime şaştım
Em Bm
Gururum kapalı bir duvardı
Am Bm
Bu benim bütün dünyamdı
C Am Bm
Onu da senin için açtım
Em Bm
Aşkım aşkım
Em Bm
Bu gece ışıkları yaktım
Em Bm
Oturup pencerenin önüne
Am Bm
Gelecek misin diye baktım
C Am Bm
Sonunda kendime şaştım


Exozzy (21) - istanbul, tr mesaj göndergönderilme
Tarihi: 8-nisan-2007 2:44:16 Am
Üyelik tarihi: 8-nisan-2007

Yorumlar

Bütün yorumları okuyun (6)
Yorumunuzu ekleyin




Söyleyen : Tan Taşçı


Aşkım Aşkım dinle


Tan Taşçı tarafından dinlediğimiz Aşkım Aşkım video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşkım Aşkım isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Tan Taşçı klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: