13 Ekim 2009 Salı

Aşk Senin Adın izle

Aşk Senin Adın Şarkı Sözleri


Vurur o şoğuk akşam vakti sevişirken rüzgarla
Bomboş sokaklarda yanlızım bir başıma
Zaman akmaz sanki yanlızlık sarar birden
O zaman hayal olur kaçarım bu şehirden

Bana seni seven bir kalp bile bırakmadın
Senden bu acının hesabını hiç sormadım
Eğer senin için bir intikam peşindeysem
Tanrım
Beni cehennemde cayır cayır yaksın

Yeter sana gücüm yok demiştim inanmadın
Affet beni deseydin kollarında ağlardım
Oysa bana yalan söylemiştin hatalıydın
Geçer demek inan zor
Çünkü; aşk senin adın


Söyleyen : Alex


Aşk Senin Adın dinle


Alex tarafından dinlediğimiz Aşk Senin Adın video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşk Senin Adın isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Alex klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: