24 Ekim 2009 Cumartesi

Aşk Laftan Anlamaz Ki izle

Aşk Laftan Anlamaz Ki Şarkı Sözleri


Kendimden çıktığım yola bir yere varamadım
Yıllar kayboldu bir anda kimselere soramadım
Şansım yok aşktan yana sevgiye rastlamadım
Hani o gençlik var ya güldü geçti tutamadım

Olsun mu olmasın dert sana uğramasın
Gitsen de gelmesin bir daha ayrılık hiç
Mevlam sakınsın seni her türlü gözden
Bit dersin bitmez ki
Aşk laftan anlamaz ki

Sevdin mi sevmedin mi sustun mu söyledin mi
Anlatsaydın dinlerdim ben aşkımı diyemedim
Gördüğüm günden beri ne ölüyüm ne diri
Yandım söndüm binlerce kez öldüm
Baktığım her yerde gördüm

Albüm: HABERİ OLSUN
Söz-Müzik: YILDIZ TİLBE

Söyleyen : Yıldız Tilbe


Aşk Laftan Anlamaz Ki dinle


Yıldız Tilbe tarafından dinlediğimiz Aşk Laftan Anlamaz Ki video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşk Laftan Anlamaz Ki isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yıldız Tilbe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: