15 Ekim 2009 Perşembe

Aşk Dediğin Yürek İster izle

Aşk Dediğin Yürek İster Şarkı Sözleri


Her dala konupta dönmek oluyor
Gururum aşkımdan büyüktür benim
Kırık kalpler için reçete varsa ooof
Sanada yazsınlar gözlerin için

Her dala konupta dönmek oluyor
Gururum aşkımdan büyüktür benim
Kırık kalplaer için reçete varsa ooof
Sana da yazsınlar gözlerin için

Bu şarkı senin gibi korkaklar için

Benden giden bana döner
Aşkımı fark ettiğinde
Sen bu safaşı kaybettin
Meydanı terk ettiğinde
Adın bir erkek adıysa sana yakışanı göster
Ben annemden böyle gördüm
Aşk dediğin yürek ister

Benden giden bana döner
Aşkımı fark ettiğinde
Sen bu savaşı kaybettin
Meydanı terk ettiğinde
Adın bir erkek adıysa
Sana yakışanı göster
Ben annemden böyle gördüm
Aşk dediğin yürek ister
Aşk dediğin yürek ister

Not:şarkının tammamı 2 defa


Söyleyen : Lerzan Mutlu


Aşk Dediğin Yürek İster dinle


Lerzan Mutlu tarafından dinlediğimiz Aşk Dediğin Yürek İster video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Aşk Dediğin Yürek İster isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Lerzan Mutlu klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: