7 Ekim 2009 Çarşamba

Artık Melek Değilim izle

Artık Melek Değilim Şarkı Sözleri


Bir korkuluk gibi içime dikildin
Beni daha başlamadan bitirdin
Bir hayat gibi avcuma çizildin
Beni kemirdin neye çevirdin sen

Kanatlarım yoktu benim
Ama bir zamanlar melektim
Kirlendim

Gördüğün rüyayı bozmaya geldim ben
Sevdiğin dünyayi durdurmaya geldim
Bütün zehirleri koymaya geldim ben
Kırılmamış son kalbi kırmaya geldim

Çok değiştim ben, artık melek değilim

Bir korkuluk gibi kalbime dikildin
Beni daha başlamadan bitirdin
Bir hayat gibi avcuma çizildin
Beni kemirdin neye çevirdin sen

Kanatlarım yoktu benim
Ama bir zamanlar melektim
Kirlendim, sana geldim

Gördüğün rüyayı bozmaya geldim ben
Sevdiğin dünyayi durdurmaya geldim
Bütün zehirleri koymaya geldim ben
Kırılmamış son kalbi kırmaya geldim

Çok değiştim ben, artık melek değilim

Gördüğün rüya değil
Sevdiğin dünya doğru değil



Söyleyen : Redd


Artık Melek Değilim dinle


Redd tarafından dinlediğimiz Artık Melek Değilim video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Artık Melek Değilim isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Redd klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: