14 Ekim 2009 Çarşamba

Allah Belanı Versin izle

Allah Belanı Versin Şarkı Sözleri


Benim için hep sen vardın
Bunu hep senden senden duyardım
Iki gözüm kör olsun
Of nasıl sana inandım

Bin cefa gördüm
Bin defa öldürdün
Kahrolsun bıktım ya artık
Beni benden aldın, attın, beni sattın yazıklar olsun

Allah belanı versin
Allah seni kahretsin
Bana gelen sana gelsin yar
Hayatımı sen mahvettin
Acımadın neler çektim
Kader seni de kör etsin

Bomboşyere yaşıyorum
Hergün acı çekiyorum
Her dakika eriyorum
Yeter artık senden nefret ediyorum

Beni benden aldın, attın, beni sattın yazıklar olsun

Allah belanı versin
Allah seni kahretsin
Bana gelen sana gelsin yar
Hayatımı sen mahvettin
Acımadın neler çektim
Kader seni de kör etsin

Içimdeki nefreti kimse alamaz
Isterse ölüm gelsin
Hala seviyorum seni
Allah belanı versin



Söyleyen : İsmail YK


Allah Belanı Versin dinle


İsmail YK tarafından dinlediğimiz Allah Belanı Versin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Allah Belanı Versin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla İsmail YK klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: