19 Ekim 2009 Pazartesi

Alev Alev izle

Alev Alev Şarkı Sözleri


Anladım ki aşkımız
Bir yalandan ibaret
Benim sana yaptığım canım
Aşk katında ibadet

Anladım ki aşkımız
Bir yalandan ibaret
Benim sana yaptığım canım
Aşk katında ibadet

Ben seni çılgın gibi
Uykumda bile sevdim
Gelecek bizim olsun
Gerisi allah kerim

Alev alev alev alev
Yandığımı görüyorsun
Bir teselli istemedim
İstemem de biliyorsun

Her yenigün yeni umut
Yeni güneş mi diyorsun
O hergün doğaR ama
Ben bir kere biliyorsun



Söyleyen : Ebru Gündeş


Alev Alev dinle


Ebru Gündeş tarafından dinlediğimiz Alev Alev video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Alev Alev isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ebru Gündeş klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: