11 Ekim 2009 Pazar

Alev Alev izle

Alev Alev Şarkı Sözleri


Alev alev yanıyorum
Buzlarım çözülüyor aşka
Gardım düşüyor, tutamıyorum
Korkuyorum bakışların çarpınca bana

Birbirimize birkaç aşk kadar geç kalmış olmasaydık
Hep yanlış gidenlerin ardından yorulmasaydık

Sen ışığını arayan güzel günebakan
Ben tozuna dumanına hasret bir enkaz

Alev alev yandığım doğru
Küllerinden doğar mıyım sana doğru
Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum
Yerdeyim
Sendeyim al beni ne yaparsan yap


Söyleyen : Feridun Düzağaç


Alev Alev dinle


Feridun Düzağaç tarafından dinlediğimiz Alev Alev video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Alev Alev isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Feridun Düzağaç klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: