8 Ekim 2009 Perşembe

Alçak izle

Alçak Şarkı Sözleri


Söylenecek bi sözün yoksa eğer
Evimden gidebilirsin
Yeteri kadar dinledim artık
Hayatımdan çıkabilirsin

Sana ayılan bayılan yok ki
Bulunmaz hint kumaşı değilsin
Bana göre sen yalancı değil
Yalanın takendisisin

Ateş olsan düştüğün yeri yakarsın
Bana hiç bişey olmaz
Zamanında bir hata yaptıysan
Bunun günahı beni vurmaz

Söz ağızdan çıktı bi kere
Dönen sen gibi alçak olsun
Bu devirde benim gibi aşkı
Bulursan hemen ara haberim olsun

Söz ağızdan çıktı bi kere
Dönen sen gibi alçak olsun
Bu devirde benim gibi aşkı
Bulursan hemen ara haberim olsun

Not:dön başa


Söyleyen : Demet Akalın


Alçak dinle


Demet Akalın tarafından dinlediğimiz Alçak video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Alçak isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Demet Akalın klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: