20 Ekim 2009 Salı

Ağlayalım Beraber izle

Ağlayalım Beraber Şarkı Sözleri


Ayrilik gunu dustu pesime huzun
Ve birakmadi kac yil boyu
Boylu boyunca uzandim yanina
Ama bana donuk degildi yuzun

Aldanip sana bekledim gecen guzu
Ve birakmadim kac yil boyu
Zaman dolunca geldiysem yanina
Sebep sana vberdigim sozum

Don diye yalvarirken
Dust elimden gururum
Ssoun diye dilenirken gecti onumden bitanem

Yine dolacaksa gozlerim
Sensiz olsun dilerim
Egritir yaslar kalbimi
Dayanamaz buna yuregim
Dun yalan yalan soyledim
Yasanacaksa eeger keder
Birakma yanliz beni aglayalim beraber


Söyleyen : Keremcem


Ağlayalım Beraber dinle


Keremcem tarafından dinlediğimiz Ağlayalım Beraber video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Ağlayalım Beraber isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Keremcem klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: