7 Ekim 2009 Çarşamba

Acıyı Çeken Anlar izle

Acıyı Çeken Anlar Şarkı Sözleri


Acıyı çeken anlar
Duvarlar arkasın da
Yüklü bir sevdanın izlerini taşıdım
O hep doğan güneş şimdi söndü
O hep açan çiçek öldü
Toprağına döndü

İnandığım için aşka
Dünya bana ders oldu

Acıyı çeken anlar
Hesabını ödetir öderim çok ağır
Sonuna kadar aşkı yaşar bu gönül
Yaşarım

Acıyı çeken anlar
Hesabını ödetir öderim çok ağır
Dibine kadar aşkı yaşar bu gönül
Yaşarım bir ömür
Yaşatırsa gönül

Hep izlerini taşıdım
Duvarlara aşkımızı kazıdımah
Kalbe seni boyadım

O hep gülen yüzüm şimdi soldu
Şu gözlerim çöle döndü
Bende zaman öldü

Güvendiğim için aşka
Dünya bana ders oldu

Acıyı çeken anlar
Hesabını ödetir öderim çok ağır
Sonuna kadar aşkı yaşar bu gönül
Yaşarım

Acıyı çeken anlar
Hesabını ödetir öderim çok ağır
Dibine kadar aşkı yaşar bu gönül
Yaşarım bir ömür
Yaşatırsa gönül


Söyleyen : Özgün


Acıyı Çeken Anlar dinle


Özgün tarafından dinlediğimiz Acıyı Çeken Anlar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Acıyı Çeken Anlar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Özgün klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: