14 Kasım 2008 Cuma

Yemin Ettin izle

Yemin Ettin Şarkı Sözleri


Susdun susdun yemin ettin
Bir mutluluk için
Öyle gittin hem kendini
Hemde beni deli ettin
Yazık olsun sana yazık
Yazıklar olsun
Her şey bitti

Yemin ettin sen yemin
Hiç ayrılmam yar derdin
Nasıl sana güvendim
Öyle bırakıp yar gittin

Vur beni yak beni yarim ama kalasın
Hançere vurma yarim sen canımdasın
Unutmak unutulmak mı hangisi kalsın
İkiside ölümmüş bilimiyorum biliyormusun

( Siir )
Mezar taşımın üstüne Adımı kazmasınlar
Neden öldü diye sebebini yazmasınlar
Eğer soran olursa bir sevdiğim var
Benden ona şunu iletin oda dört kelimeyi geçmez
Ben seni sevdimde öldüm
Ben seni sevdimde öldüm

Solist : cankan
Söz : fatih A.b.b
Müzik : fatih A.b.b



Söyleyen : Cankan


Yemin Ettin dinle


Cankan tarafından dinlediğimiz Yemin Ettin video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yemin Ettin isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Cankan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: