17 Kasım 2008 Pazartesi

Yarım Kalan Aşk izle

Yarım Kalan Aşk Şarkı Sözleri


Bir kere sevdim diye
Bin pişman etme beni
Bir kere sevdim diye
Bin pişman etme beni
İstemiyorsan bırak
Perişan etme beni

Bırak boş kalsın elim
Yol yakınken dönelim
Arkadaşım ol yeter
Böylesi daha güzel

Bırak beni ne olur
Burda bitsin şarkımız
Bırak beni ne olur
Burda bitsin şarkımız
Zamanla unutulur
Yarım kalan aşkımız

Bırak boş kalsın elim
Yol yakınken dönelim
Arkadaşım ol yeter
Böylesi daha güzel


Söyleyen : Deniz Seki


Yarım Kalan Aşk dinle


Deniz Seki tarafından dinlediğimiz Yarım Kalan Aşk video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yarım Kalan Aşk isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Deniz Seki klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: