16 Kasım 2008 Pazar

Yardım Et izle

Yardım Et Şarkı Sözleri


Ben canımı verdim bir vefasıza
O beni unuttu dönmedi hala
Bu evde saatler geçmiyor sanki
O şimdi uzakta duymuyor beni
Yardım et allahım
Yol göster allahım
Ne olur kurtar beni bu anılardan
Yardım et allahım
Yol göster allahım
Ne olur artık unuttur bana onu
Çocukça aldandım bir vefasıza
O beni bıraktı karanlıklarda
Uyutmuyor hasret dolmuyor yeri
Biliyorum artık sevmiyor beni
Yardım et allahım
Yol göster allahım
Ne olur kurtar beni bu anılardan
Yardım et allahım
Yol göster allahım
Ne olur artık unuttur bana onu
Yardım et allahım
Yol göster allahım
Ne olur kurtar beni bu anılardan


Söyleyen : Taner


Yardım Et dinle


Taner tarafından dinlediğimiz Yardım Et video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yardım Et isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Taner klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: