13 Kasım 2008 Perşembe

Yak Beni izle

Yak Beni Şarkı Sözleri


İçimi gıcıklıyor
Senin tatlı gülüşün
Sana deli oluyorum
Gerisini sen düşün

O bakışların beni
Hiç rahat bırakmıyor
Tenin tenime deyse
Yangını aratmıyor

Hadi gel bu akşamda
Yak yak yak beni
Ateşler at at at beni
Al götür aşk cennetine
Oralarda bırak beni

Hadi gel bu akşamda
Yak yak yak beni
Ateşlere at at at beni
Ben seninle var olurum
Yeni baştan yarat beni

Beni yerden kesiyor
Senin tatlı öpüşün
Bir de nazın biterse
Gerisini sen düşün...

Söyleyen : Hakan Peker


Yak Beni dinle


Hakan Peker tarafından dinlediğimiz Yak Beni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Yak Beni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Peker klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: