27 Kasım 2008 Perşembe

Uçuk Kaçık izle

Uçuk Kaçık Şarkı Sözleri


Senin o çocuk gözlerin var ya
Hani deli dolu sözlerin var ya
Uçuk kaçık hallerin var ya
Ona takıldım da böyle kapıldım
Senin o şekil saçların var ya
O şekil bu şekil huyların var ya
Uçuk kaçık hallerin var ya
Ona takıldım da böyle kapıldım
Ah ben nasıl düştüm bu tuzaklara
Akı mı bıraktın, halime baksana
Delli miyim neyim, kapında işim ne
Deli miyim neyim elimde çiçekler
İnanamıyorum ben bile kendime
İnanamıyorum elalem ne der


Söyleyen : Hakan Peker


Uçuk Kaçık dinle


Hakan Peker tarafından dinlediğimiz Uçuk Kaçık video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Uçuk Kaçık isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Peker klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: