18 Kasım 2008 Salı

Unutmadım Seni izle

Unutmadım Seni Şarkı Sözleri


Yok artık bir daha sevmek
Yok artık bir daha geri dönmek
Sensizlik bin defa ölmek
Yok artık bir daha geri dönmek

Vazgeçmek kolay değil
Anılar silinmiyor
Ayrılık zor zaman hesabı bilinmiyor
Unutulmak kimin sözü

Kimseye yakışmıyor
Zor geliyor yokluğun
Bırakıp gidilmiyor
Unutmadım seni, unutamadım

Içimdeki bu aşkı yok edemedim
Sen ve ben, Bi'tanemle ben
Ayrıldığımıza inanamadım
Unutmadım seni, unutamadım

Içimdeki bu aşkı yok edemedim
Sen ve ben bitanem neden
Ayrıldığımıza inanamadım

Gönderen: Yasemin

Söyleyen : Hakan Peker


Unutmadım Seni dinle


Hakan Peker tarafından dinlediğimiz Unutmadım Seni video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Unutmadım Seni isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Hakan Peker klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: