26 Kasım 2008 Çarşamba

Telgrafçı Akif izle

Telgrafçı Akif Şarkı Sözleri


Hüseynik"ten çiktim seher yoluna
Can agrisi tesir etti koluma
Yaradanim merhamet et kuluna
Yazik oldu yazik su genç ömrüme
Bilmem su felegin bana cevri ne
Telgrafin direkleri sayilmaz
Atik hanim baygin düstü ayilmaz
Böyle canlar tenesire koyulmaz
Yazik oldu yazik su genç ömrüme
Bilmem su felegin bana cevri ne
Lütfü gelsin telgrafin basina
Bir tel vursun Musul"da gardasima
Yazik oldu yazik su genç ömrüme
Bilmem su felegin bana cevri ne
Yazik oldu yazik su genç ömrüme
Bilmem su felegin bana cevri ne

Söyleyen : Ahmet Kaya


Telgrafçı Akif dinle


Ahmet Kaya tarafından dinlediğimiz Telgrafçı Akif video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Telgrafçı Akif isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Ahmet Kaya klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: