24 Kasım 2008 Pazartesi

Sus Konuşma izle

Sus Konuşma Şarkı Sözleri


Küçücüktüm ufacıktım
Bir dilenci kraldım
Çok yürüdüm
Çok acıktım.
Kalbim sızlar
Yüzüm gizler
Bir tren camından dünyayı gördüm
Haline üzüldüm...
Sus konuşma
Sözler kimin umurunda
Son bir öpücük
Yeter açık yaralarıma
Belki sen
Umutsuzluktan sessizsen
Zaten herzaman kaybettik senle ben
Hayat bir yarış dersin
Bir meydan savaşı
Bir kavga
Sakın yara alma
Küçük kağıt bir gemisin
Gazeteden koparılmış
Kıvrımların açılırken
Yorulmaz mısın hergün ölmekten



Söyleyen : Teoman


Sus Konuşma dinle


Teoman tarafından dinlediğimiz Sus Konuşma video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Sus Konuşma isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Teoman klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: