21 Kasım 2008 Cuma

Salla Gitsin Dertlerini izle

Salla Gitsin Dertlerini Şarkı Sözleri


Yine mi küstün suçsuzum
Sana yemin ediyorum
Bakmadım ben ona buna
Bu eziyetin boşuna kıyma bana yar

Bu sonu gelmez duyduğun
Dedikoduları bırak
Bak geriye sayıyor hızla bu ömür
Azalıyor yıllar

Görmedin, duymadın, geriye geleni hiç bulamadın
Gör beni, duy beni, sana kızamıyorum dili belalım

Salla gitsin dertlerini
Kötü dünyanın gidişi
Söyle bilsin cümle alem
Seni nasıl sevdiğimi

Sorma sonunu, yık gururunu
Kabusu hayra yor aşka sarıl
Alemi boşver, sıkma canını
Yarını yok bugün aşka sarıl ay



Söyleyen : Yıldız Tilbe


Salla Gitsin Dertlerini dinle


Yıldız Tilbe tarafından dinlediğimiz Salla Gitsin Dertlerini video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Salla Gitsin Dertlerini isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Yıldız Tilbe klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: