27 Kasım 2008 Perşembe

Rüzgar izle

Rüzgar Şarkı Sözleri


Gözlerim kapalı . bu aydınlık niye
Kalbim dönüyor dünya gibi yine
Bildiğim bilmediğimin içinde

Anlamlı ama tarifsiz neden
Neden benden ağır bu beden
Anladım aslolan
İnanmak için görmek değil
Görmek için inanmakmış

Okyanustaki rüzgar
Yüzümde yüzün
Bir aşığın nefesiyim bugün
Kalbine uzanan bu yolda
Ben'sin artık sen vazgeçtim kendimden

Tenimde gemiler içimde balıklar
Yosunlu kıyımda şarap içen insanlar
Ya umutlu yarı mutsuz
Kayıp yüzümden düşen maskesi
Katılır bana su gibi akmaya

Okyanustaki rüzgar
Yüzümde yüzün
Bir aşığın nefesiyim bugün
Kalbine uzanan bu yolda
Ben'sin artık sen vazgeçtim kendimden



Söyleyen : Demir Demirkan


Rüzgar dinle


Demir Demirkan tarafından dinlediğimiz Rüzgar video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Rüzgar isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Demir Demirkan klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: