16 Kasım 2008 Pazar

Peri izle

Peri Şarkı Sözleri


O beni prense peri sanıyor
Ne hata yapsam geri sarıyor
Mitolojiden biri sanıyor
Bendekide saç o taç görüyor

Herbi gidişim güneşin batışı
Çiçekler böceklerdir hep arkadaşı
Sarılırsam eğer kalbi duracak
Birgün gidersem bilmez napıcak
Ooo bizmez napıcak

O beni prense peri sanıyor
Ne hata yapsam geri sarıyor
Mitolojiden biri sanıyor
Bendekide saç o taç görüyor

Holywood kızları hepsi hikaye
Benim gibi varmı gösterin birtane
Hiç bişey yapmasamda tarih beni yazar
Takılıp düşersem olcak oda nazar
Oooo olck oda nazar

O beni prense peri sanıyor
Ne hata yapsam geri sarıyor
Mitolojiden biri sanıyor
Bendekide saç o taç görüyor

Aşkın gözü kördür oysa sakat
Kalbini hep kırarım kalbi sakat at
Bende karizma yerlebir fakat
Ben herşey değilim olum kontak
Kuramadı hatamı takmadı
Kırıldı kaçmadı
Kraliçe bendeğilim anlamadı
Başıma tac etti kırmızı halıları
Hakletmiyorum bu tacı geri al
Mükemmel değilim nede bir çiçek
Ben korkma hepsi bitecek
Nazar boncuklarını al
Afrodit bendeğilim bu bi gerçek
Tahtı istemedim geri yolla bi zahmet
Ben hep geç kalırım bekle bi mühdet
Ellerim bile çirkin benim
Ben en iyisi değilim bunu hazmet

X2
O beni prense peri sanıyor
Ne hata yapsam geri sarıyor
Mitolojiden biri sanıyor
Bendekide saç o taç görüyor

Sihirli bi güzelliğim yok
O beni peri sanıyor
Hangi hatayı yapsam
Seninki yine geri sarıyor
Kalbini kırsam bile beni
Kusursuz biri sanıyor
Bendekide saç o tac sanıyor

?Komik ne doğru dediklerim
Bu şarkıyı yazdım dahimiyim neyim


Söyleyen : Nil Karaibrahimgil


Peri dinle


Nil Karaibrahimgil tarafından dinlediğimiz Peri video klibini aşağıdaki video kısmında dinleyebilirsiniz.





Peri isimli parçayı izle ve klip hakkında ne düşündüğünü bildir. Daha fazla Nil Karaibrahimgil klipleri çok yakında bu sitede izlenebilecek, bizi takip edin.

Hiç yorum yok: